Hejdå Australien Hej Indonesien

Nu har vi lämnat Australien och även lillasyster Jönsgård för ett tag. De senaste 5 veckorna passerade likt en film på hybersnabbspolning. Ni där hemma kan vänta er massvis av bilder och roliga historier.

Från det ena landet till det andra och Emma och Sophie på tumanhand i Asien igen, närmare bestämt Bali/Indonesien. Ny upplevelse som start. Ovetandes om detta anlände vi på Bali kvällen innan något som balineserna kallar för "Silent day" och hör till firandet av deras hinduiska nyår. Under "Silent day" stannar familjer hemma och all verksamhet stängs ner, inklusive stränder och allmänna gator. Så det blev till att bunkra upp med nödvändig föda för de kommande dygnet skulle vi bokstavligt talat vara inlåsta bakom hotellets grindar.  

Idag körde vi moppe och imorgon åker vi båt.  

 

Hej så länge !


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag drömde om er häromnatten! Ni hade kommit hem, Sophie med en väldigt fluffig kort robynfrisyr och emma med ett långt platinablondt Barbiehår! Måste säga att det könns skönt att se på bilderna att inget stämmer :) fortsätt att njuuuta massor nu minitjejerna!! Puss och kram!

2011-03-08 @ 20:25:37
Postat av: Emilia

Hoppas ni har det underbart mina vänner!

2011-03-08 @ 23:31:10
Postat av: Simon

Åhh vad avis jag blir nu när jag ser att ni är på Bali! ni får njuta av värmen, solen och vågorna för min del också!



Irland bjuder på sol och gott väder men desto kallare vatten! ;)



Ha det gott kramar

2011-03-28 @ 17:06:39
Postat av: johanna

Vad hände med uppdateringarna ? Ni saknas !! lots of looooove.

2011-04-03 @ 10:31:04
Postat av: Suzette

Fina tjejer, nu saknar jag er mycket.. Ska bli så roligt att träffa er snart:) när kommer ni? kram och puss

2011-04-06 @ 12:50:33
Postat av: Anonym

fan va kuL:D

2011-04-06 @ 13:33:20
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0