Gästinlägg

Hej alla oroliga där hemma!

Australien är fantastiskt och vi lever campinglivet som man bör och just därför blir det klent med inlägg. Jag (Hanna) deras nya tillskott under resan tog därför tag i det nu så here it goes.
Sophie och Emma som båda känns som mina systrar har tagit hand om mig väl sedan jag hakade på dem på sin resa, de är ena fantastiska vänner ska ni veta! Nu kort om vad vi har gjort i  landet OZ.

Vi har besökt Sydney, åkt söderut och sett otroligt fin natur med oändliga stränder som var helt folktomma, suttit och pratat med massa trevliga locals som gett oss bra tips, besökt Port Maquire (sjkt mysig stad), Byron Bay där vi provade på backbackerlivet på ett Hostel och träffade Pelle och D-man som vi tänker på och önskar att de kunde följa med oss, Surfers Paradise som vi inte alls fick ett bra intryck utav utan flydde fortast möjligt haha. Imorgon drar vi upp mot Noosa och fraser island.

Massinlägg med bilder kommer så fort vi har lite bättre internet.

Pelle and D-man, we miss you and wish you could be here with us!

Hej så länge
Hanka

Kommentarer
Postat av: mattias mårtensson

grandiost!!!

2011-03-05 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0