Kruger National Park

Kom precis tillbaka från en tre-dagars safari i Krugerparken, en helt suverän upplevelse! Nu har vi sett djur.. massssor av djur! Giraffer, elefanter, lejon, zebror, flodhästar, noshörningar, antiloper, babianer, geparder, krokodiler, hyenor, tusen fåglar, mfl. Riktigt häftigt att se vilda djur, dom ser inte ut som i djurparken kan vi meddela utan dom är mycket större och mer färggranna! Vi sov i tält så på nätterna hörde vi djuren stryka omkring utanför. Första natten var vi livrädda och konversationen mellan oss gick typ:
 -"Var det där du?
-"Nej det var inte jag, var det du?
Två sekunder senare....
-"Var det där du"

Imorgon är det dags att åka vidare mot nya äventyr. Hörs i Kuala Lumpur!

Ps! Douglas och Renate, 
tack för ert trevliga sällskap.

    
   
     


Kommentarer
Postat av: jens kluge

Fy fan! Vad ni verkar ha det bra! Jag ser framemot att följa eran fantastiska resa. Jag blir sjukt sugen på att resa istället för att plugga....inte bra! Ha det grymt bra varje dag!

2010-10-31 @ 01:05:24
Postat av: jens kluge

Fy fan! Vad ni verkar ha det bra! Jag ser framemot att följa eran fantastiska resa. Jag blir sjukt sugen på att resa istället för att plugga....inte bra! Ha det grymt bra varje dag!

2010-10-31 @ 01:07:03
Postat av: Renate

Hej Emma och Sofie!



Tack för hälsningen jag hoppas ni har det bra och bilderna blev ju jätte fina.Vi hadde en fantastisk tid i Cape Town och Douglas fick sitt stora guld i Johburg. Nu sitter man på jobbet igen och önskar att man kunde åka iväg igen. Ha det gott flickor och sköt om er.

Kramar Renate och Douglas

2010-11-10 @ 09:42:22
Postat av: Douglas

Hej Emma & Sofie.

Tack själva för mycket trevligt sällskap i djungeln.

Vilken just blogg ni har! Och urfina bilder!

Vill ni ha fler bilder? Maila gärna så skickar jag.

Ser att ni har det hur bra som helst på er fortsatta fantastiska resa. Skall bli intressant att följa.

Kram, Douglas.

Ps. Tack för skålen på lördagskvällen/banketten !

2010-11-10 @ 13:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0