Hajdyk - CHECK!

Hopp, vad har hant sen sist..
Vi har gjort klart HermANUS dar vi mest spenderade dagarna med att kolla pa valar fran strandkanten. Vi kan ocksa meddela att vi har bockat av punkt nr 12 pa "listan" - hajdyket! Alla som kanner mig (Emma) vet att jag inte ar jatte fortjust i spya och folk som spyr sa ni kan ju tanka er paniken nar i princip ALLA pa baten hanger over racket pga sjosjuka. Det blaste nat sa for jakligt! Nar vi hade klivit ner i hajburen och fick se en vithaj pa 1meters avstand forsvann dock allt illamaende...for en stund, tills Sophie spyr i hajburen BREDVID mig rakt i vattnet!! FRESH!!!
Mamma, jag tror att jag har overvunit min radsla nu haha...

By the way. Sophie har aven fatt ett nytt fint smeknamn. Ginger Head! Alla ar helt galna i hennes har...
Vi ska lagga upp bilder..sen..

Puss!







Kommentarer
Postat av: alexaaandra

Hej tjejer! Det är så härligt att höra att ni har det bra :)Jag vill se biiiiilder! Emma ännu ett steg mot din fobi, haha hade faktiskt kunnat betala för att få se de! Din reaktion emma :) Spy i vattnet, de måste vara en konstig upplevelse sophie?! Jag tänker på er och saknar er! Ta hand om er. Pussochkram alex

2010-10-18 @ 12:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0