Surprise Surprise

Jag vet inte vart jag ska börja så jag börjar i fel ände och berättar om det som händer just nu.

idag ska vi ta oss till nästa destination men bara Emma vet vart vi ska. Det är min födelsedag idag och Emma har planerat vart vi ska härnäst, hennes mål är att jag inte ska få veta något förrän vi kommer fram.  Det enda jag vet är att vi ska ut och flyga… men inte till vilken stad, vilken ö eller ens vilket land.  Vart ska vi? Aaah, det här blir kul.

Morgonen började såklart med en första överraskning. Iförd ögonbindel och kalashatt togs jag till ett hotell för att få äta riktig hotellfrukost. På hotellet väntade mamma och Magnus som jag trodde jag sa hejdå till igår. Tack Emma, mamma och Magnus för en grym start på en garanterat bra födelsedag

För att inte tråka ut er med detaljer så kan jag fatta mig kort och berätta att det har hänt en hel del annat sedan sist också. Vi har bla varit till Borneos dykarmekka och skaffat oss dykcertifikat. Livet under vattnet är som en helt ny värld...

    

En viktig sista notis: Emma Maria Mårtensson bevisar tamejfan varje dag att hon är VÄRLDENS BÄSTA VÄN !

Nu drar vi mot okänd plats…


Kommentarer
Postat av: Pappa Mats

Grattis grattis Sophie på din födelsedag, tror säkert att Emma gör denna dag minnesvärd. Ha det fortsatt bra.

2010-11-18 @ 07:10:31
Postat av: Titti



Hej Sophie



Vi ser att ni har det jättebra, och idag ska du en en extra bra födelsedag

önskar Farmor, Titti & Micke med familjer

Farmor hälsar & tackar för kortet.

En hel massa grattiskramar. Hälsa Emma också

2010-11-18 @ 10:36:59
Postat av: Alexandraaa

Grattis igen sophiiiieee! Emma gör säkert din dag underbart rolig :) du vet, hon är en riktig påhittig tjej. Hoppas att du får en bra dag och det låter som att ni har det bättre än bäst. Jag saknar er hur mycket som helst! Ta hand om varandra och njut av din dag, jaaa och alla andra dagar såklart ;) puss och kram alex

2010-11-18 @ 11:47:11
URL: http://iamlinda.blogg.se/
Postat av: Alexandraaa

haha varför kom den där bloggen med när jag skrev?känner inte ens tjejen eller vet vem de är :) aja hhaa

2010-11-18 @ 11:48:40
Postat av: joh

åhh, ni är fina !!

vilken resa, wow ! Kan tänka mig att du hade en helt fantastisk b-day ;)

2010-11-21 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0