Vi lever loppan..med Loppan..

           


Här gott folk har ni lite härliga bilder från Koh Chang där vi spenderade tiden med världens goaste Carro-t! Inte visste vi att vi skulle få ett tränings boot-camp på köpet när vi mötte upp Carro men oj vad nödvändigt det var! Varje morgon drog hon upp oss i ottan och ut på morgonpromenad följt av cirkelträning på stranden, därav våra svettiga ansikten på en av bilderna! Hunden som ni ser är vår vän Loppan. Han har till och med åkt kajak med oss. Fyra stycken på en kajak alltså..Och ja, hoppas vi inte har fått skabb.

Annars har vi mest njutit av livet; spelat spel, kollat på kvällsbio utomhus, solat och badat, kört moppe runt ön och ätit extra god mat! :) Tack Carro för ditt sällskap, du saknas redan!

Nu sitter vi i Bangkok, påväg mot Koh Samui där vi ska möta upp Emmas familj som vi ska fira jul med, JAA!!:)

Drick glögg och ät mycket lussebullar för oss! Julmusiken i Bangkoks butiker gör att vi läängtar...



Kommentarer
Postat av: BOO

Ni ser ut att ha de precis som man SKA!

Kärlek åt alla / Bosse

2010-12-18 @ 14:59:54
Postat av: johanna.

åhh härlig med massa bilder !!

ni ser ju ut att ha det toppen, jag blir så glad av att se era fina leenden igen ! Ni saknas.

Njut och må gott !! Puss&Kram

2010-12-18 @ 16:22:23
Postat av: alex

jag håller med johanna, riktigt härligt med bilder! fina ni är :) och va glad jag blir att ni mötte upp carro tjejer, de vet jag att hon uppskattade. roligt för dig emma att du får träffa din familj :) ha så underbart på koh samui som jag äääälskar. hälsa ön ifrån mig! om vi inte hörs något innan jul, så hoppas jag att ni får en riktigt härlig julafton. ska äta julmat åt er ;) ta hand om varandra sötisar! saknar er. pussochkram

2010-12-21 @ 09:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0